Najczęściej występujące problemy z logowaniem na Up-karty.pl

  1. Openbenefit.pl zmienia się w Up-karty.pl. Nie rejestruj się ponownie!

    jeśli korzystałeś/aś już wcześniej z Openbenefit.pl to nie rejestruj się ponownie.

    Zaloguj się do Up-karty.pl przy użyciu tego samego adresu e-mail i hasła.

  2. Nie miałem/am wcześniej konta na Up-karty.pl lub Openbenefit.pl i nie mogę się zarejestrować

    Nie ma możliwości dokonania rejestracji na Up-karty.pl z wykorzystaniem tego samego adresu e-mail, z którego korzystasz już na innej platformie w domenie NazwaKlienta.openbenefit.pl

    Jeśli posiadasz konto na jednej z platform z domeny NazwaKlienta.openbenefit.pl to nie musisz zakładać konta na Up-karty.pl

    Kartę dodaj na swojej platformie NazwaKlienta.openbenefit.pl w zakładce Profil>Moje karty

    Jeśli chcesz założyć konto na Up-karty.pl, a posiadasz już konto na NazwaKlienta.openbenefit.pl to możesz zarejestrować się przy użyciu innego adresu e-mail lub przy użyciu numeru telefonu.

  3. Jestem zalogowany/a ale nie mogę dodać karty

    Jeśli nie możesz dodać karty do Up-karty.pl to oznacza, że prawdopodobnie wykorzystałeś/aś już ją wcześniej do założenia innego konta, na innym adresie e-mail.

    W ramach Up-karty.pl jedna karta może być przypisana tylko do jednego użytkownika.