Witaj,

W związku z decyzją wydawcy kart przedpłaconych, czyli Banku Handlowego w Warszawie S.A., o zaprzestaniu świadczenia usług w zakresie wydawania i obsługi kart przedpłaconych, informujemy, iż wszystkie karty przedpłacone, oznaczone na rewersie logo Citi Handlowy, zostały zamknięte w dniu 30 czerwca 2022 r.

Aby zweryfikować status swojej karty i sprawdzić czy przysługuje Ci zwrot niewykorzystanych środków, zgodnie z Regulaminem użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus, postępuj zgodnie z krokami podanymi poniżej.

Podaj numer swojej karty, którą chcesz zweryfikować:

Pole jest wymagane

Niepoprawny numer karty

Numer karty składa się z 16 cyfr umieszczonych na awersie.

Wnioski o przeksięgowanie można składać wyłącznie dla kart wydanych przez Bank Handlowy w Warszawie i zamkniętych w dniu 30 czerwca 2022 r.

Dla tej karty był już złożony wniosek

Wniosek może być złożony tylko raz dla jednej karty.
Jeśli nie składałeś wniosku skontaktuj się z naszym
Biurem Obsługi Klienta pisząc na adres
[email protected]

Numer karty:

Data ważności:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy" %>

Ta karta została wydana dla Jeronimo Martins Polska S.A.

Wnioski o przeksięgowanie, dla kart wydanych dla Jeronimo Martins Polska S.A., można składać wyłącznie za pośrednictwem strony www.jeronimo.openbenefit.pl

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy" %>

Przeterminowana

Nie możesz dokonać przeksięgowania środków z tej karty.

Ta karta uległa przeterminowaniu zgodnie z terminem ważności podanym na jej awersie.

Szczegóły dotyczące zasad korzystania z kart przedpłaconych znajdziesz w Regulaminie użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus dostępnym na stronie www.up-karty.pl/regulamin

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy" %>

Przeterminowana

Nie możesz dokonać przeksięgowania środków z tej karty.

Ta karta uległa przeterminowaniu zgodnie z terminem ważności podanym na jej awersie.

Szczegóły dotyczące zasad korzystania z kart przedpłaconych znajdziesz w Regulaminie użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus dostępnym na stronie www.up-karty.pl/regulamin

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy" %>

Zastrzeżona

Nie możesz dokonać przeksięgowania środków z tej karty.

Ta karta została zastrzeżona przed 30 czerwca 2022 r.

Szczegóły dotyczące zasad korzystania z kart przedpłaconych znajdziesz w Regulaminie użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus dostępnym na stronie www.up-karty.pl/regulamin

Numer karty:

Data ważności:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy: 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy" %>

Saldo tej karty wynosi 0 zł.

Nie ma możliwości złożenia wniosku o przeksięgowanie, ze względu na brak środków.

Szczegóły dotyczące zasad korzystania z kart przedpłaconych znajdziesz w Regulaminie użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus dostępnym na stronie www.up-karty.pl/regulamin

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy" %>

<%cardDetails.status === 'active' ? 'Aktywna' : cardDetails.card.status%>

Termin złożenie wniosku o przeksięgowanie dla tej karty upłynął 31 lipca 2022 r.

Nie możesz już dokonać przeksięgowania środków z tej karty.

Ta karta uległa przeterminowaniu.

Szczegóły dotyczące zasad korzystania z kart przedpłaconych znajdziesz w Regulaminie użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus dostępnym na stronie www.up-karty.pl/regulamin

Witaj,

W związku z decyzją wydawcy kart przedpłaconych, czyli Banku Handlowego w Warszawie S.A., o zaprzestaniu świadczenia usług w zakresie wydawania i obsługi kart przedpłaconych informujemy, iż wszystkie karty przedpłacone, oznaczone na rewersie logo Citi Handlowy zostały zamknięte w dniu 30 czerwca 2022 r.

Termin na złożenie wniosku o przeksięgowanie, dla kart przedpłaconych, wydanych przez Bank Handlowy w Warszawie S.A., upłynął 31 grudnia 2022 r.

Szczegóły dotyczące zasad korzystania z kart przedpłaconych znajdziesz w Regulaminie użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus dostępnym na stronie www.up-karty.pl/regulamin

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy" %>

Zastrzeżona

Nie możesz dokonać przeksięgowania środków z tej karty.

Termin na wykorzystanie środków z tej karty upłynął 30 czerwca 2022 r.

Szczegóły dotyczące zasad korzystania z kart przedpłaconych znajdziesz w Regulaminie użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus dostępnym na stronie www.up-karty.pl/regulamin

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy" %>

Przeterminowana

Nie możesz dokonać przeksięgowania środków z tej karty.

Ta karta uległa przeterminowaniu.

Szczegóły dotyczące zasad korzystania z kart przedpłaconych znajdziesz w Regulaminie użytkowania kart przedpłaconych Up Bonus dostępnym na stronie www.up-karty.pl/regulamin

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

<% (message.name === 'key_customer_roto' || message.name === 'key_customer') ? 'Przeterminowana' : 'Zastrzeżona'%>

Aby móc dokończyć proces przeksięgowania wprowadź poniżej kod NIK, który otrzymałeś razem z kartą Citi.

Jeśli nie pamiętasz kodu NIK, kliknij "Dalej" bez wprowadzania numeru NIK.

Uwaga! Numer NIK znajduję się na liście przewodnim, do którego przyklejona była karta.

Niepoprawny numer NIK

Jeśli nie pamiętasz numeru NIK pozostaw to pole puste i kliknij dalej.

Numer karty: <%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

Ponieważ nie podałeś kodu NIK, aby przejść proces autoryzacji, podaj aktualne saldo karty.

Saldo musi być zgodne z aktualnym saldem wyświetlanym na stronie, na której zarejestrowałeś kartę.

Niepoprawne saldo karty

Sprawdź saldo karty na stronie, na której zarejestrowałeś kartę

Niepoprawne saldo karty.
Ze względów bezpieczeństwa proces został przerwany.
Wróć do początku i spróbuj jeszcze raz.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Przeterminowana

Ta karta została doładowana na indywidualne zlecenie złożone przez stronę


www.profiliga.openbenefit.pl


Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty jest możliwy wyłącznie na e-konto, z którego dokonano zasilenie karty.


Podaj nam swój login do strony

www.profiliga.openbenefit.pl

Niepoprawny Login

Upewnij się, że podany przez Ciebie login jest prawidłowy. Loginem może być adres e-mail, numer telefonu lub inna dana, której używasz do logowania się do wskazanej powyżej strony.

Pole jest wymagane

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Przeterminowana

Wprowadź numer ID nowej karty wydanej przez Up Aganea oraz numer NIK, który otrzymałeś razem z kartą z Up Aganea.

Numer ID znajduje się na karcie bezpośrednio pod numerem karty.

Jeśli nie otrzymałeś nowej karty Up Aganea skontaktuj się z osobą, od której otrzymałeś kartę Citi.

UWAGA! Zlecenie przeksięgowania jest możliwe wyłącznie do 31 lipca 2022 r. na nową kartę Up Aganea.

karta z zaznaczonym miejscem ID

Niepoprawne dane

Sprawdź poprawność wprowadzonych danych i spróbuj ponownie.
Zarówno numer ID nowej karty, jak i numer NIK to dane wymagane, abyśmy mogli przyjąć wniosek o przeksięgowanie do realizacji.
Ze względów bezpieczeństwa po trzech nieudanych próbach będziesz musiał rozpocząć cały proces od początku.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Ta karta została doładowana na indywidualne zlecenie złożone przez stronę


www.<%cardDetails.platform%>


Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty jest możliwy wyłącznie na EKOnto, z którego dokonano zasilenie karty.


Podaj nam swój login do strony

www.<%cardDetails.platform%>

Ta karta została doładowana na indywidualne zlecenie złożone przez stronę


www.<%message.platform%>


Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty jest możliwy wyłącznie na EKOnto, z którego dokonano zasilenie karty.


Podaj nam swój login do strony

www.<%message.platform%>

Niepoprawny Login

Upewnij się, że podany przez Ciebie login jest prawidłowy. Loginem może być adres e-mail, numer telefonu lub inna dana, której używasz do logowania się do wskazanej powyżej strony.

Pole jest wymagane

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Jeśli posiadasz już nową kartę Up Aganea, wprowadź numer ID nowej karty wydanej przez Up Aganea oraz numer NIK, który otrzymałeś razem z nową kartą.

Numer ID znajduje się na karcie bezpośrednio pod numerem karty.

Jeśli nie posiadasz jeszcze nowej karty kliknij Dalej.

karta z zaznaczonym miejscem ID

Niepoprawne dane
Sprawdź poprawność wprowadzonych danych i spróbuj ponownie.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

To jest karta z programu PLAY.

Zwrot środków może nastąpić wyłącznie na platformę www.jagoda.openbenefit.pl

Jeśli posiadasz już konto na jagoda.openbenefit.pl otrzymasz doładowanie obecnego konta.

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta zostanie Ci wygenerowane nowe konto.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy: 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Wybierz rodzaj przeksięgowania

Uwaga!

Jeśli wybierzesz EKOnto otrzymasz zwrot 100% środków w postaci doładowania platformy bonus.openbenefit.pl z możliwością wypłaty środków poprzez kod do bankomatów sieci Euronet.

Jeśli wybierzesz kartę Up Aganea z salda obecnej zastrzeżonej karty Citi zostaną pobrane opłaty za wydanie nowej karty w wysokości 50 zł.

Karta UP Aganea będzie ważna nie krócej niż 3 miesiące momentu rozpatrzenia wniosku.

Zwrot pomniejszony o 50 zł za wydanie i wysyłkę karty Up Aganea

Zwrot 100% niewykorzystanych środków

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:



Nowa karta Up Aganea

Id karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Przeterminowana



 

<%aganeaValidationResponse.number | mobSplitBy : 4%>

<%aganeaValidationResponse.validity | date:"MM/yy"%>

<%aganeaValidationResponse.card_status%>

Aby dokończyć proces uzupełnij jeszcze swoje dane kontaktowe i zapoznaj się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych.

Przechodząc do następnego kroku akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.

Przechodząc dalej akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.
Zanim klikniesz "Dalej" zapoznaj się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej.

  1. Administrator danych osobowych

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Bonus Systems Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "my"). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137
    • przez e-mail: [email protected]
    • telefonicznie: +48 22 575 07 77

    Biuro Obsługi klienta jest czynne codziennie, od godziny 8:00 do godziny 16:00 z pominięciem dní ustawowo wolnych od pracy.

  2. Inspektor ochrony danych

    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137, z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"
    • przez e-mail: [email protected]
  3. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dla celów:

    • realizacja przeksięgowania środków;
    • realizacja wysyłki karty przedpłaconej;
    • rozpatrywania reklamacji oraz obrony się przed ewentualnymi roszczeniamí lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z usługami świadczonymi na Twoją rzecz- podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń.
  4. Okres przechowywania Twoich danych osobowych

    Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe w okresie przyjęcia i realizacji Twojego zlecenia dotyczącego zamówienia nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN I przeksięgowania środków, a także przez okres przedawnienia roszczeń.

  5. Odbiorcy Twoich danych osobowych

    Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT i firmom kurierskim. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

  6. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

    1. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację - w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
    2. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
    3. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
    4. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
    5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
    6. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przestać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.

    Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej.

  7. Prawo wniesienia skargi do organu

    Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  8. Obowiązek podania danych

    Podanie danych jest dobrowolne, przy czym niezbędne dla celów realizacji wydania nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:





Nowa karta Up Aganea

Id karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona





 

<%aganeaValidationResponse.number | mobSplitBy : 4%>

<%aganeaValidationResponse.validity | date:"MM/yy"%>

<%aganeaValidationResponse.card_status%>

Aby dokończyć proces uzupełnij jeszcze swoje dane kontaktowe i zapoznaj się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych.

Przechodząc do następnego kroku akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.

Przechodząc dalej akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.
Zanim klikniesz "Dalej" zapoznaj się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej.

  1. Administrator danych osobowych

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Bonus Systems Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "my"). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137
    • przez e-mail: [email protected]
    • telefonicznie: +48 22 575 07 77

    Biuro Obsługi klienta jest czynne codziennie, od godziny 8:00 do godziny 16:00 z pominięciem dní ustawowo wolnych od pracy.

  2. Inspektor ochrony danych

    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137, z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"
    • przez e-mail: [email protected]
  3. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dla celów:

    • realizacja przeksięgowania środków;
    • realizacja wysyłki karty przedpłaconej;
    • rozpatrywania reklamacji oraz obrony się przed ewentualnymi roszczeniamí lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z usługami świadczonymi na Twoją rzecz- podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń.
  4. Okres przechowywania Twoich danych osobowych

    Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe w okresie przyjęcia i realizacji Twojego zlecenia dotyczącego zamówienia nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN I przeksięgowania środków, a także przez okres przedawnienia roszczeń.

  5. Odbiorcy Twoich danych osobowych

    Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT i firmom kurierskim. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

  6. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

    1. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację - w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
    2. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
    3. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
    4. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
    5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
    6. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przestać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.

    Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej.

  7. Prawo wniesienia skargi do organu

    Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  8. Obowiązek podania danych

    Podanie danych jest dobrowolne, przy czym niezbędne dla celów realizacji wydania nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Aby dokończyć proces uzupełnij jeszcze swoje dane kontaktowe i zapoznaj się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych.

Przechodząc do następnego kroku akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.

Przechodząc dalej akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.
Zanim klikniesz "Dalej" zapoznaj się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej.

  1. Administrator danych osobowych

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Bonus Systems Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "my"). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137
    • przez e-mail: [email protected]
    • telefonicznie: +48 22 575 07 77

    Biuro Obsługi klienta jest czynne codziennie, od godziny 8:00 do godziny 16:00 z pominięciem dní ustawowo wolnych od pracy.

  2. Inspektor ochrony danych

    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137, z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"
    • przez e-mail: [email protected]
  3. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dla celów:

    • realizacja przeksięgowania środków;
    • realizacja wysyłki karty przedpłaconej;
    • rozpatrywania reklamacji oraz obrony się przed ewentualnymi roszczeniamí lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z usługami świadczonymi na Twoją rzecz- podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń.
  4. Okres przechowywania Twoich danych osobowych

    Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe w okresie przyjęcia i realizacji Twojego zlecenia dotyczącego zamówienia nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN I przeksięgowania środków, a także przez okres przedawnienia roszczeń.

  5. Odbiorcy Twoich danych osobowych

    Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT i firmom kurierskim. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

  6. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

    1. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację - w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
    2. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
    3. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
    4. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
    5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
    6. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przestać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.

    Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej.

  7. Prawo wniesienia skargi do organu

    Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  8. Obowiązek podania danych

    Podanie danych jest dobrowolne, przy czym niezbędne dla celów realizacji wydania nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

<%message.name === 'long_term_card_transfer' ? 'Zastrzeżona' : 'Przeterminowana'%>

Aby dokończyć proces uzupełnij jeszcze swoje dane kontaktowe i zapoznaj się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych.

Przechodząc do następnego kroku akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.

Przechodząc dalej akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.
Zanim klikniesz "Dalej" zapoznaj się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej.

Przechodząc dalej akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.
Zanim klikniesz "Dalej" zapoznaj się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej.

  1. Administrator danych osobowych

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Bonus Systems Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "my"). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137
    • przez e-mail: [email protected]
    • telefonicznie: +48 22 575 07 77

    Biuro Obsługi klienta jest czynne codziennie, od godziny 8:00 do godziny 16:00 z pominięciem dní ustawowo wolnych od pracy.

  2. Inspektor ochrony danych

    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137, z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"
    • przez e-mail: [email protected]
  3. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dla celów:

    • realizacja przeksięgowania środków;
    • realizacja wysyłki karty przedpłaconej;
    • rozpatrywania reklamacji oraz obrony się przed ewentualnymi roszczeniamí lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z usługami świadczonymi na Twoją rzecz- podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń.
  4. Okres przechowywania Twoich danych osobowych

    Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe w okresie przyjęcia i realizacji Twojego zlecenia dotyczącego zamówienia nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN I przeksięgowania środków, a także przez okres przedawnienia roszczeń.

  5. Odbiorcy Twoich danych osobowych

    Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT i firmom kurierskim. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

  6. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

    1. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację - w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
    2. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
    3. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
    4. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
    5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
    6. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przestać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.

    Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej.

  7. Prawo wniesienia skargi do organu

    Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  8. Obowiązek podania danych

    Podanie danych jest dobrowolne, przy czym niezbędne dla celów realizacji wydania nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

<%message.name === 'long_term_card_transfer' ? 'Zastrzeżona' : 'Przeterminowana'%>

Aby dokończyć proces uzupełnij jeszcze swoje dane kontaktowe i zapoznaj się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych.

Przechodząc do następnego kroku akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.

Przechodząc dalej akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.
Zanim klikniesz "Dalej" zapoznaj się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej.

Przechodząc dalej akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.
Zanim klikniesz "Dalej" zapoznaj się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej.

  1. Administrator danych osobowych

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Bonus Systems Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "my"). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137
    • przez e-mail: [email protected]
    • telefonicznie: +48 22 575 07 77

    Biuro Obsługi klienta jest czynne codziennie, od godziny 8:00 do godziny 16:00 z pominięciem dní ustawowo wolnych od pracy.

  2. Inspektor ochrony danych

    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137, z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"
    • przez e-mail: [email protected]
  3. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dla celów:

    • realizacja przeksięgowania środków;
    • realizacja wysyłki karty przedpłaconej;
    • rozpatrywania reklamacji oraz obrony się przed ewentualnymi roszczeniamí lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z usługami świadczonymi na Twoją rzecz- podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń.
  4. Okres przechowywania Twoich danych osobowych

    Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe w okresie przyjęcia i realizacji Twojego zlecenia dotyczącego zamówienia nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN I przeksięgowania środków, a także przez okres przedawnienia roszczeń.

  5. Odbiorcy Twoich danych osobowych

    Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT i firmom kurierskim. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

  6. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

    1. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację - w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
    2. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
    3. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
    4. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
    5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
    6. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przestać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.

    Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej.

  7. Prawo wniesienia skargi do organu

    Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  8. Obowiązek podania danych

    Podanie danych jest dobrowolne, przy czym niezbędne dla celów realizacji wydania nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Wybrałeś przeksięgowanie na kartę.

Uzupełnij swoje dane w celu realizacji zlecenia oraz zaakceptuj wymagane zgody

Zamawiając nową kartę akceptujesz iż za wykonanie operacji z salda zastrzeżonej karty Citi zostanie pobrana opłata w wysokości 50 zł.

Przechodząc dalej akceptujesz, iż Up Bonus będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia wniosku o zwrot niewykorzystanych środków z karty.
Zanim klikniesz "Dalej" zapoznaj się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej.

  1. Administrator danych osobowych

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Bonus Systems Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "my"). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137
    • przez e-mail: [email protected]
    • telefonicznie: +48 22 575 07 77

    Biuro Obsługi klienta jest czynne codziennie, od godziny 8:00 do godziny 16:00 z pominięciem dní ustawowo wolnych od pracy.

  2. Inspektor ochrony danych

    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:

    • listownie na adres: Bonus Systems Polska S.A. 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 139/137, z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"
    • przez e-mail: [email protected]
  3. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dla celów:

    • realizacja przeksięgowania środków;
    • realizacja wysyłki karty przedpłaconej;
    • rozpatrywania reklamacji oraz obrony się przed ewentualnymi roszczeniamí lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z usługami świadczonymi na Twoją rzecz- podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń.
  4. Okres przechowywania Twoich danych osobowych

    Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe w okresie przyjęcia i realizacji Twojego zlecenia dotyczącego zamówienia nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN I przeksięgowania środków, a także przez okres przedawnienia roszczeń.

  5. Odbiorcy Twoich danych osobowych

    Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT i firmom kurierskim. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

  6. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

    1. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację - w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
    2. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
    3. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
    4. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
    5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
    6. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przestać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.

    Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej.

  7. Prawo wniesienia skargi do organu

    Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  8. Obowiązek podania danych

    Podanie danych jest dobrowolne, przy czym niezbędne dla celów realizacji wydania nowej karty przedpłaconej z autoryzacją kodem PIN.

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:





Nowa karta Up Aganea

Id karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

<%message.name === 'key_customer' ? 'Przeterminowana' : 'Zastrzeżona'%>





 

<%aganeaValidationResponse.number | mobSplitBy : 4%>

<%aganeaValidationResponse.validity | date:"MM/yy"%>

<%aganeaValidationResponse.card_status%>

Dziękujemy. Przyjęliśmy Twój wniosek do realizacji.


Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty Citi zostanie wykonany na kartę Up Aganea w terminie 30 dni.*


Dziękujemy za poświęcony czas!

Twój zespół Up Bonus


*Proces zwrotu środków jest wydłużony, ze względu na obowiązujące terminy rozliczeń transakcji na kartach przedpłaconych

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Przeterminowana

Dziękujemy. Przyjęliśmy Twój wniosek do realizacji.


Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty zostanie wykonany na rachunek e-konta, najpóźniej w terminie 30 dni*.


Zaloguj się na swoje konto na www.profiliga.openbenefit.pl i sprawdzaj saldo swojego e-konta.


Dziękujemy za poświęcony czas!

Twój zespół Up Bonus


*Proces zwrotu środków jest wydłużony, ze względu na obowiązujące terminy rozliczeń transakcji na kartach przedpłaconych

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Dziękujemy. Przyjęliśmy Twój wniosek do realizacji.


Ponieważ saldo Twojej karty jest mniejsze lub równe 50 zł zwrot środków jest możliwy wyłącznie na EKOnto.

Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty zostanie wykonany na rachunek e-konta, najpóźniej w terminie 30 dni*.


Dane do rejestracji na EKOncie otrzymasz w osobnej wiadomości.


Dziękujemy za poświęcony czas!

Twój zespół Up Bonus


*Proces zwrotu środków jest wydłużony, ze względu na obowiązujące terminy rozliczeń transakcji na kartach przedpłaconych

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Dziękujemy. Przyjęliśmy Twój wniosek do realizacji.


Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty zostanie wykonany na rachunek e-konta, najpóźniej w terminie 30 dni*.


Zaloguj się na swoje konto na www.<%cardDetails.platform%> i sprawdzaj saldo swojego e-konta.


Dziękujemy za poświęcony czas!

Twój zespół Up Bonus


*Proces zwrotu środków jest wydłużony, ze względu na obowiązujące terminy rozliczeń transakcji na kartach przedpłaconych

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Dziękujemy. Przyjęliśmy Twój wniosek do realizacji.


Zwrot niewykorzystanych środków z karty Citi, pomniejszony o opłatę w wysokości 50 zł, zostanie wykonany na kartę Up Aganea w terminie 30 dni.*
Oczekuj na swoją kartę, a następnie zapoznaj się i postępuj zgodnie z krokami opisanymi w liście przewodnim, w celu aktywacji karty.


Dziękujemy za poświęcony czas!

Twój zespół Up Bonus


*Proces zwrotu środków jest wydłużony, ze względu na obowiązujące terminy rozliczeń transakcji na kartach przedpłaconych

Numer karty:

Data ważności:

Status karty:

<%cardDetails.full_card_number | mobSplitBy : 4%>

<%cardDetails.validity | date:"MM/yy"%>

Zastrzeżona

Dziękujemy. Przyjęliśmy Twój wniosek do realizacji.


Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty zostanie wykonany na rachunek EKOnta najpóźniej w terminie 30 dni*.


Zaloguj się na www.jagoda.openbenefit.pl i sprawdzaj saldo swojego EKOnta.

Zwrot 100% niewykorzystanych środków z karty zostanie wykonany na rachunek e-konta, na platformie www.jagoda.openbenefit.pl, najpóźniej w erminie 30 dni*.


Dane do rejestracji na EKOncie otrzymasz w osobnej wiadomości.


Dziękujemy za poświęcony czas!

Twój zespół Up Bonus


*Proces zwrotu środków jest wydłużony, ze względu na obowiązujące terminy rozliczeń transakcji na kartach przedpłaconych